Descoperă pozițiile deschise în cadrul echipei noastre și aplică la cea care ți se potrivește cel mai bine! Mult succes!

JOBURI VACANTE.

Departament: Service
Locatie: București

Educație și expunere:

  • Studii medii, minim doi ani experiență pe un post similar.

Cunoștințe, abilități specifice:

  • Cunoștinte piese auto;
  • Cunoștințe program de gestiune;
  • Constituie un avantaj identificarea de piese în programe specifice.

Cunoștințe, abilități generale:

  • Cunoștințe de operare PC.

Responsabilități:

  • Gestionarea stocurilor de piese auto;
  • Eliberarea comenzilor de piese pentru service/vânzări directe;
  • Recepționarea pieselor auto provenite de la furnizori;
  • Întocmirea nir-urilor pentru facturile de intrare;
  • Gestionarea corectă a stocurilor (inventare fără diferențe) pe parcursul anului;
  • Întocirea comenzilor de stoc și comenzilor de urgență;
  • Asigurarea depozitării în condiții optime și ordonat pe rafturi a pieselor și materialelor;

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Un mediu de lucru dinamic.

Departament: Service
Locatie: București

Educație și expunere:

  • Studii universitare tehnice (AR);
  • Cursuri de specializare în caroserie/ vopsitorie;
  • Minim 3 ani experiență profesională practică de coordonare a unui atelier în domeniul auto.

Cunoștințe, abilități specifice:

  • Familiarizarea cu standardele, regulile și regulamentele de operatiuni în domeniul auto;
  • Cunoștinte complete despre organizare în domeniul auto. Cunoașterea tehnologiei de lucru;
  • Disponibilitate pentru a oferi performanță. Abilitatea de a se adapta la schimbare și de a-și îmbunătăți performanțele personale;
  • Prezența pozitivă și sigură;
  • Nivel inalt al abilităților interpersonale (influențare, negociere, comunicare, prezentare) care să-i permită să interacționeze cu oameni aflați la diferite niveluri;
  • Abilitatea de a promova contactul, munca în echipă și de a motiva;
  • Calități de conducere;
  • Gândire și acțiuni orientate spre client;
  • Nivel ridicat de conștientizare a calității;
  • Disponibilitatea de a participa la toate programele relevante de educație suplimentara oferite de producător.

Cunoștințe, abilități generale:

  • Cunoștințe bune despre PC / IT;
  • Cunoştinţe de engleză
  • Permis de conducere categoria B.

Sarcini principale:

  • Șeful de atelier este responsabil pentru reparațiile vehiculelor clienților, corecte și în conformitate cu standardele.

Principalele sale atribuții includ:

  • Garantarea unei lucrări de calitate prin utilizarea echipamentelor, instrumentelor de testare și metodelor adecvate;
  • Controlul utilizării eficiente a capacității atelierului;
  • Respectarea reglementărilor privind protecția mediului și eliminarea deșeurilor;
  • Garantarea reglementărilor de sănătate și securitate și de muncă;
  • Coordonarea subordonaților săi și asigurarea disciplinei;
  • Organizarea și desfășurarea de interviuri periodice cu angajații;
  • Planificarea măsurilor de instruire și educație suplimentară pentru angajații care îi raportează sau a sa;
  • Asigurarea cooperării atelierului cu vânzarea pieselor de schimb și consultanță de service.

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Un mediu de lucru dinamic.

Departament: Service
Locatie: București

Educație și expunere:

  • Absolvent studii superioare tehnice (AR);
  • Experiență în domeniu minim 2 ani.

Cunoștințe, abilități specifice:

  • Cunoașterea programelor DMS, Dialogys, Audatex.

Cunoștințe, abilități generale:

  • Cunoștințe operare PC;
  • Abilități de comunicare și relaționare eficientă cu clienții.

Responsabilități:

  • Preia și predă autovehiculul de la și către client;
  • Oferă clienților informații privind costul și durata intervenției;
  • Identifică și comandă piesele de schimb necesare reparațiilor;
  • Urmărește desfășurarea reparațiilor până la finalizare;
  • Întocmește devize în programele Audatex și Ekspertyza;
  • Întocmește setul de documente care se depune la societatea de asigurare, pentru decontare.

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Instruire periodică, prin participarea la cursuri organizate de producător;
  • Șansa de a desfășura activitatea într-un mediu placut și dinamic, într-un colectiv tânăr.

APLICĂ ACUM.

Completează formularul de mai jos şi un reprezentant Auto Cobălcescu te va contacta în curând.

    Informaţii de contact

    *Consimţământul meu cu privire la comunicarea de marketing.

    Solicitare de schimbare privind formularul de consimţământ şi dreptul de revocare.  

    În al treilea rând: Pot în orice moment să revoc declarația de consimțământ acordată BMW România S.R.L., cu efect pe viitor. După revocarea completă, profilul meu de client nu va mai fi procesat și nu voi mai primi comunicări de marketing. Prin intermediul canalelor de comunicare specificate, pot să solicit informații privind datele mele stocate de către Auto Cobălcescu şi/sau BMW România S.R.L., precum și corectarea, ștergerea sau blocarea datelor mele personale. Informații suplimentare privind prelucrarea datelor mele personale de către BMW România S.R.L. și drepturile mele pot fi găsite online în politica de confidențialitate BMW menţionată în cele ce urmează:

    Contact Auto Cobălcescu, +40 374 102 410 , office@bmw-autocobalcescu.ro, Politica de confidenţialitate online.
    Contact serviciu de clienţi BMW, +40 312 269 269, infobmw@bmw.ro, Politica de confidenţialitate online.