Descoperă pozițiile deschise în cadrul echipei noastre și aplică la cea care ți se potrivește cel mai bine! Mult succes!

JOBURI VACANTE.

Departament: Service
Locatie: București

Educație și expunere:

  • Studii universitare tehnice (AR),
  • Cursuri de specializare în caroserie/ vopsitorie,
  • Minim 3 ani experiență profesională practică de coordonare a unui atelier în domeniul auto.

Cunoștințe, abilități specifice:

  • Familiarizarea cu standardele, regulile și regulamentele de operațiuni în domeniul auto,
  • Cunoștințe complete despre organizare în domeniul auto. Cunoașterea tehnologiei de lucru,
  • Disponibilitate pentru a oferi performanță. Abilitatea de a se adapta la schimbare și de a-și îmbunătăți performanțele personale,
  • Prezență pozitivă și sigură,
  • Nivel înalt al abilităților interpersonale (influențare, negociere, comunicare, prezentare) care să-i permită să interacționeze cu oameni aflați la diferite niveluri,
  • Abilitatea de a promova contactul, munca în echipă și de a motiva,
  • Calități de conducere,
  • Gândire și acțiuni orientate spre client,
  • Nivel ridicat de conștientizare a calității,
  • Disponibilitatea de a participa la toate programele relevante de educație suplimentară oferite de producător.

Cunoștințe, abilități generale:

  • Cunoștințe bune despre PC / IT,
  • Permis de conducere categ. B.

Sarcini principale:

  • Șeful de atelier este responsabil pentru reparațiile vehiculelor clienților, corecte și în conformitate cu standardele.

Responsabilități:

  • Garantarea unei lucrari de calitate prin utilizarea echipamentelor, instrumentelor de testare și metodelor adecvate,
  • Controlul utilizării eficiente a capacității atelierului,
  • Respectarea reglementărilor privind protecția mediului și eliminarea deșeurilor,
  • Garantarea reglementărilor de sănătate și securitate și de muncă,
  • Coordonarea subordonaților săi și asigurarea disciplinei,
  • Organizarea și desfășurarea de interviuri periodice cu angajații,
  • Planificarea măsurilor de instruire și educație suplimentară pentru angajații care îi raportează sau a sa,
  • Asigurarea cooperării atelierului cu vânzarea pieselor de schimb și consultanță de service.

Departament: Service
Locatie: București

Cerințe:

  • Studii superioare tehnice (AR),
  • Experiență în domeniul service auto - minim doi ani,
  • Abilități de comunicare și relaționare eficientă cu clienții,
  • Cunoștințe operare PC,
  • Constituie avantaj cunoașterea programelor informatice specifice service-urilor auto.

Responsabilități:

  • Programează clienții, preia și predă autovehiculul de la și către client,
  • Deschide ordinul de reparație (OR),
  • Oferă clienților informații privind costul și durata intervenției,
  • Identifică și comandă piesele de schimb necesare reparațiilor,
  • Urmărește desfășurarea reparației până la finalizare și informează clientul despre necesitatea lucrărilor suplimentare și despre modificarea termenilor stabiliți la deschiderea OR,
  • Întocmește devize,
  • Închide OR după preluarea tuturor documentelor completate, aferente intervențiilor la autoturism și elaborează factura,
  • Întocmește setul de documente care se depune la societatea de asigurări, pentru decontare,
  • Explică clientului factura, certificatul de control, face recomandări potrivite cazului.

Beneficii:

  • Instruire periodică, prin participarea la cursuri organizate de producător,
  • Bonus lunar în funcție de performanțe.

Departament: Service
Locatie: Pitești

Candidatul Ideal

Cerințe:

  • Calificare in domeniu,
  • Experiență pe un post similar - minim doi ani,
  • Permis auto cat B.

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • Stabilește diagnosticul,
  • Stabilește necesarul de piese de schimb,
  • Realizează reparațiile necesare mijloacelor auto,
  • Utilizează SDV- urile recomandate de producător,
  • Răspunde de calitatea lucrărilor executate,
  • Întreține ordinea și curățenia la postul de lucru.

Beneficii:

  • Pachet salarial format din salariu de bază,
  • Sistem de bonusare,
  • Bonuri de masă,
  • Abonament medical.

Departament: Service
Locatie: București

Candidatul Ideal

  • studii superioare, cursuri de specialitate,
  • experienţă pe un post similar, minim 1 an

Descrierea jobului

  • Preia clienții la intrarea în showroom și identifică dorințele acestora
  • Preia apelurile telefonice și retransmite mesajele
  • Pune la dispoziția clienților broșuri sau alte materiale pentru documentare.
  • Identifică și întâmpină clientul într-un mod personalizat în cazul în care acesta are stabilită o programare.
  • Orientează și însoțește clientul către persoana sau serviciul solicitat.
  • Informează consilierul comercial/consilierul service de prezența clientului în cazul în care acesta are stabilită o programare.
  • Verifică dacă colaboratorul solicitat este prezent la birou, în caz de absența ia coordonatele clientului și îl orientează către un colaborator prezent.
  • Stabiliește o întâlnire pentru un drive test în cazul în care un consilier comercial este absent (eventual stabiliește o programare în service în cazul în care consilierul service este indisponibil).
  • Propune servicii precizând perimetrul de intervenție :
  • Îl ghidează pe client către un consilier service din momentul în care discuția devine tehnică.
  • Îl ghidează pe client în spațiul de așteptare sau în zona special amenajată pentru aceștia/zona dedicată APV.
  • Însoțește clientul din APV către o soluție de mobilitate sugerată de consilierul service.

APLICĂ ACUM.

Completează formularul de mai jos şi un reprezentant Auto Cobălcescu te va contacta în curând.

    Informaţii de contact

    *Consimţământul meu cu privire la comunicarea de marketing.

    Solicitare de schimbare privind formularul de consimţământ şi dreptul de revocare.  

    În al treilea rând: Pot în orice moment să revoc declarația de consimțământ acordată BMW România S.R.L., cu efect pe viitor. După revocarea completă, profilul meu de client nu va mai fi procesat și nu voi mai primi comunicări de marketing. Prin intermediul canalelor de comunicare specificate, pot să solicit informații privind datele mele stocate de către Auto Cobălcescu şi/sau BMW România S.R.L., precum și corectarea, ștergerea sau blocarea datelor mele personale. Informații suplimentare privind prelucrarea datelor mele personale de către BMW România S.R.L. și drepturile mele pot fi găsite online în politica de confidențialitate BMW menţionată în cele ce urmează:

    Contact Auto Cobălcescu, +40 374 491 913, office@bmw-autocobalcescu.ro, Politica de confidenţialitate online.
    Contact serviciu de clienţi BMW, +40 312 269 269, infobmw@bmw.ro, Politica de confidenţialitate online.