Descoperă pozițiile deschise în cadrul echipei noastre și aplică la cea care ți se potrivește cel mai bine! Mult succes!

JOBURI VACANTE.

Departament: Service
Locatie: București

Educație și expunere:

  • Absolvent studii superioare tehnice (AR);
  • Experiență în domeniu minim 2 ani.

Cunoștințe, abilități specifice:

  • Cunoașterea programelor DMS, Dialogys, Audatex.

Cunoștințe, abilități generale:

  • Cunoștințe operare PC;
  • Abilități de comunicare și relaționare eficientă cu clienții.

Responsabilități:

  • Preia și predă autovehiculul de la și către client;
  • Oferă clienților informații privind costul și durata intervenției;
  • Identifică și comandă piesele de schimb necesare reparațiilor;
  • Urmărește desfășurarea reparațiilor până la finalizare;
  • Întocmește devize în programele Audatex și Ekspertyza;
  • Întocmește setul de documente care se depune la societatea de asigurare, pentru decontare.

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Instruire periodică, prin participarea la cursuri organizate de producător;
  • Șansa de a desfășura activitatea într-un mediu placut și dinamic, într-un colectiv tânăr.

Departament: Service
Locatie: București

Educație și expunere:

  • Minim studii liceale;
  • Minim 2 ani în domeniu.

Cunoștințe, abilități generale:

  • Încredere în sine;
  • Capacitatea de a face față stresului;
  • Auto-motivare;
  • Unitate;
  • Extrovertit;
  • Capacitatea de a lucra în echipă;
  • Metode de lucru orientate spre atingerea obiectivelor;
  • spirit organizatoric.

Responsabilități:

  • Vânzarea de piese și accesorii către clienți și sfătuirea individuală a acestora în legătură cu achiziția de piese și accesorii;
  • Se ocupă de aranjarea/prezentarea accesoriilor în zona de vânzări;
  • Identificarea și contactarea clienților pentru cereri de ofertă piese schimb și accesorii BMW;
  • Monitorizarea comenzilor primite de la clienți;
  • Identifică și lansează comenzi de piese și accesorii auto BMW;
  • Menține un contact permanent cu service-ul astfel încât să poată fi inițiate campanii coordonate;
  • Realizează vânzare activă și oferă sfaturi tehnice către clienți;
  • Face oferte către clienți, în colaborare cu service-ul;
  • Se ocupă de returul pieselor în conformitate cu nevoile apărute (garanție, schimb, etc);
  • Identifică coduri de piese la solicitarea Consilierilor de Service.

Departament: Service
Locatie: București

Candidatul Ideal

Cerințe:

  • Minim doi ani experiență pe un post similar
  • Cunoștințe piese auto
  • Cunoștințe operare PC, program de gestiune
  • Studii medii

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • Gestionarea stocurilor de piese auto
  • Eliberarea comenzilor de piese pentru service/vânzări directe
  • Recepționarea pieselor auto provenite de la furnizori
  • Întocmire nir-uri pentru facturile de intrare
  • Gestionarea corectă a stocurilor( inventare fără diferențe) pe parcursul anului
  • Întocmește comenzile de stoc și comenzile de urgență
  • Asigură depozitarea în condiții optime și ordonat pe rafturi a pieselor și materialelor
  • Constituie avantaj identificarea de piese în programe specifice

Departament: Service
Locatie: București

Candidatul Ideal

Cerințe:

  • studii superioare tehnice (AR)
  • experiență în domeniul service auto - minim doi ani
  • abilități de comunicare și relaționare eficientă cu clienții
  • cunoștințe operare PC
  • constituie avantaj cunoașterea programelor informatice specifice service-urilor auto

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • programează cliențiipreia și predă autovehiculul de la și către client
  • deschide ordinul de reparație (OR)
  • oferă clienților informații privind costul și durata intervenției
  • identifică și comandă piesele de schimb necesare reparațiilor
  • urmărește desfășurarea reparației până la finalizare și informează clientul despre necesitatea lucrărilor suplimentare și despre modificarea termenilor stabiliți la deschiderea OR
  • întocmește devize
  • închide OR după preluarea tuturor documentelor completate, aferente intervențiilor la autoturism și elaborează factura
  • întocmește setul de documente care se depune la societatea de asigurări, pentru decontare
  • explică clientului factura, certificatul de control, face recomandări potrivite cazului

Beneficii:

  • instruire periodică, prin participarea la cursuri organizate de producător
  • bonus lunar în funcție de performanțe

Departament: Service
Locatie: București

Candidatul Ideal

  • studii superioare, cursuri de specialitate,
  • experienţă pe un post similar, minim 1 an

Descrierea jobului

  • Preia clienții la intrarea în showroom și identifică dorințele acestora
  • Preia apelurile telefonice și retransmite mesajele
  • Pune la dispoziția clienților broșuri sau alte materiale pentru documentare.
  • Identifică și întâmpină clientul într-un mod personalizat în cazul în care acesta are stabilită o programare.
  • Orientează și însoțește clientul către persoana sau serviciul solicitat.
  • Informează consilierul comercial/consilierul service de prezența clientului în cazul în care acesta are stabilită o programare.
  • Verifică dacă colaboratorul solicitat este prezent la birou, în caz de absența ia coordonatele clientului și îl orientează către un colaborator prezent.
  • Stabiliește o întâlnire pentru un drive test în cazul în care un consilier comercial este absent (eventual stabiliește o programare în service în cazul în care consilierul service este indisponibil).
  • Propune servicii precizând perimetrul de intervenție :
  • Îl ghidează pe client către un consilier service din momentul în care discuția devine tehnică.
  • Îl ghidează pe client în spațiul de așteptare sau în zona special amenajată pentru aceștia/zona dedicată APV.
  • Însoțește clientul din APV către o soluție de mobilitate sugerată de consilierul service.

APLICĂ ACUM.

Completează formularul de mai jos şi un reprezentant Auto Cobălcescu te va contacta în curând.

    Informaţii de contact

    *Consimţământul meu cu privire la comunicarea de marketing.

    Solicitare de schimbare privind formularul de consimţământ şi dreptul de revocare.  

    În al treilea rând: Pot în orice moment să revoc declarația de consimțământ acordată BMW România S.R.L., cu efect pe viitor. După revocarea completă, profilul meu de client nu va mai fi procesat și nu voi mai primi comunicări de marketing. Prin intermediul canalelor de comunicare specificate, pot să solicit informații privind datele mele stocate de către Auto Cobălcescu şi/sau BMW România S.R.L., precum și corectarea, ștergerea sau blocarea datelor mele personale. Informații suplimentare privind prelucrarea datelor mele personale de către BMW România S.R.L. și drepturile mele pot fi găsite online în politica de confidențialitate BMW menţionată în cele ce urmează:

    Contact Auto Cobălcescu, +40 374 491 913, office@bmw-autocobalcescu.ro, Politica de confidenţialitate online.
    Contact serviciu de clienţi BMW, +40 312 269 269, infobmw@bmw.ro, Politica de confidenţialitate online.