BMW iX5 Hydrogen:
Consum de hidrogen, cumulat (WLTP) în kg/100 km: 1,19
Emisii de CO₂, cumulate (WLTP) în g/km: 0
Autonomie electrică (WLTP) în km: 504

NOUL BMW iX5 HYDROGEN: AUTOMOBIL INOVATOR CU PROPULSIE PE HIDROGEN.

BMW iX5 Hydrogen combină dinamica şi agilitatea tipică BMW cu un sistem de propulsie pe hidrogen inovator şi revoluţionar. Experimentează o deplasare electrică fără compromisuri, cu toate avantajele electricităţii provenite din hidrogen. Autonomia sa mare şi perioadele scurte de realimentare fac din BMW iX5 Hydrogen un pionier în domeniul mobilităţii locale fără emisii bazată pe hidrogen.

PLĂCEREA ELECTRIZANTĂ DE A CONDUCE. CU HIDROGEN.

  • Realimentare completă în doar 3-4 minute pentru o autonomie de până la 504 km
  • Plăcerea de a conduce fără emisii locale, cu o putere de până la 401 CP (295 kW)
  • Mobilitate flexibilă şi fără griji chiar şi în cazul călătoriilor lungi
  • Autonomie şi perioadă de realimentare neinfluenţate de temperatură

„Hidrogenul este piesa lipsă din puzzle-ul mobilităţii fără emisii, deoarece o singură tehnologie nu va fi de ajuns pentru a face posibilă mobilitatea neutră din punct de vedere climatic în întreaga lume.”

Oliver Zipse – Director al Consiliului de Administraţie al BMW AG

DATELE TEHNICE ALE BMW iX5 HYDROGEN.

  • Putere în kW (hp): 295 (401)
  • Capacitatea celor două rezervoare pentru hidrogen (hidrogen - gazos), cumulată în kg: 6
  • Acceleraţie 0 – 100 km/h, în sec.: 6
  • Viteză maximă, în km/h: peste 180
  • Autonomie electrică (WLTP) în km: 504
  • Consum de hidrogen, cumulat (WLTP) în kg/100km: 1,19

ÎNTREBĂRI FRECVENTE DESPRE NOUL BMW iX5 HYDROGEN.

Flota pilot de automobile BMW iX5 Hydrogen nu este destinată vânzării. În funcţie de cerinţele pieţei şi de condiţiile generale, avem în vedere posibilitatea de a oferi clienţilor noştri un automobil de serie în cea de-a doua jumătate a acestui deceniu. Această serie limitată este un pas important spre punerea acestui automobil la dispoziţia clienţilor.

Grupul BMW produce sisteme cu pile de combustie extrem de eficiente într-un centru de competenţă pentru hidrogen separat din München. Acesta obţine pilele de combustie individuale de la Toyota Motor Corporation.

La fel ca un automobil electric pe baterii (BEV), un automobil electric pe hidrogen sau pe pile de combustie (FCEV) are un propulsor electric – de fapt, un motor electric identic. Principala diferenţă este reprezentată de sistemul de depozitare a energiei: în loc de energie electrică în baterie, hidrogenul gazos este depozitat în rezervoare şi transformat în energie electrică pentru unitatea de propulsie prin intermediul pilei de combustie. Principalul avantaj pentru conducătorii auto este că o maşină pe hidrogen poate fi realimentată complet în 3-4 minute. Prin urmare, acesta permite un comportament de utilizare ca în cazul automobilelor cu motor cu combustie, cu toate avantajele electromobilităţii.

Un automobil cu hidrogen este alimentat electric. O pilă de combustie produce electricitate din hidrogen pentru acest scop. Singurele rezultate ale acestei reacţii sunt energia electrică, căldura şi apa, care se transformă în vapori de apă. Prin urmare, un automobil cu hidrogen nu produce emisii la nivel local.

Siguranţa este prioritatea noastră absolută. Automobilul nostru respectă toate standardele de siguranţă relevante. Înainte de a începe testele pe şosea, am efectuat teste de impact extinse şi am îndeplinit toate cerinţele legale atât în ceea ce priveşte componentele, cât şi automobilul. BMW iX5 Hydrogen respectă aceleaşi standarde înalte de siguranţă ca toate celelalte automobile din gama noastră.

ÎNTREAGA LUME A ELECTROMOBILITĂŢII BMW.

Află mai multe despre automobilele electrice BMW, mobilitatea viitorului, lanţurile de aprovizionare sustenabile şi multe altele.

Afla mai multe

Consum şi emisii CO₂.

BMW iX5 Hydrogen:
Consum de hidrogen, cumulat (WLTP) în kg/100 km: 1,19
Emisii de CO₂, cumulate (WLTP) în g/km: 0
Autonomie electrică (WLTP) în km: 504