Experimentează service-ul într-un mod nou. Oricând. De oriunde. My BMW Service îţi oferă o gamă largă de servicii pentru a-ţi face viaţa mai uşoară. De la programarea ta în service făcută online, la stabilirea comunicării dintre automobilul tău BMW şi aplicaţia My BMW,

la recepţie în service fără contact pentru a evita timpii de aşteptare şi Smart Video Communication pentru transparenţă maximă a lucrărilor de service suplimentare. Ofertele noastre de servicii digitale sunt adaptate nevoilor şi dorinţelor tale. Inteligente şi inovatoare, îţi simplifică viaţa de zi cu zi şi îţi oferă sprijin individual.

My BMW Service.

PROGRAMARE ONLINE.

Facem programările mai convenabile ca oricând: cu ajutorul programărilor online de la BMW, poţi efectua acum programări în service cu doar câteva click-uri şi la orice oră pe site-ul partenerului tău BMW Service – cât mai rapid posibil. Conform nevoilor tale. Atunci când ţi se potriveşte cel mai bine.

MY BMW APP.

Cu aplicaţia My BMW rămâi conectat la automobilul tău BMW chiar şi când nu eşti în interiorul său. Aplicaţia planifică călătorii ţinând cont de situaţia curentă din trafic şi te avertizează să pleci în timp util. În cazul unei defecţiuni, transmite automat locul unde te afli şi date despre automobil, astfel încât să poţi primi ajutor cât mai repede posibil. Aplicaţia îţi aminteşte şi să faci o nouă programare în service şi oferă multe alte funcţii care sunt extinse în mod constant.

BMW Smart Video Communication.

Datorită BMW Smart Video Communication – sistemul inovator de dialog video – poţi vedea pur şi simplu tot ce fac experţii noştri de service. Pe durata reparaţiilor în service la partener a automobilului tău BMW, vei primi prin e-mail, SMS sau prin aplicaţia My BMW un video creat direct în atelier.

Indiferent unde te afli, poţi vedea exact ce servicii de mentenanţă şi reparaţii suplimentare sunt necesare. De asemenea, vei primi şi o ofertă detaliată a lucrărilor de service propuse. De îndată ce te-ai convins, poţi aproba cu un singur click.

Digital Service Reception.

Cel mai bun service. Complet fără contact. Ai opţiunea de a preda automobilul tău BMW la unul dintre punctele noastre de service fără contact. Pentru a realiza acest lucru, faceţi o programare prin telefon sau online la centrul BMW Service şi selectaţi recepţia în service fără contact. Cu câteva zile înainte de

programarea stabilită, vei primi un link care te va direcţiona către pre-înregistrare. După această pre-înregistrare, vei primi un cod care deschide seiful tău personal. Îţi laşi cheia acolo şi o ridici din nou mai târziu.

CONTACTEAZĂ-NE.

Completează formularul de mai jos şi dealerul tău BMW Auto Cobălcescu te va contacta în curând şi îţi va transmite toate informaţiile suplimentare de care ai nevoie.

    Informaţii pentru programare

    Informaţii de contact

    Informaţii despre maşina actuală

    Consimţământul meu cu privire la comunicarea de marketing.

    Solicitare de schimbare privind formularul de consimţământ şi dreptul de revocare.  

    În al treilea rând: Pot în orice moment să revoc declarația de consimțământ acordată BMW România S.R.L., cu efect pe viitor. După revocarea completă, profilul meu de client nu va mai fi procesat și nu voi mai primi comunicări de marketing. Prin intermediul canalelor de comunicare specificate, pot să solicit informații privind datele mele stocate de către Auto Cobălcescu şi/sau BMW România S.R.L., precum și corectarea, ștergerea sau blocarea datelor mele personale. Informații suplimentare privind prelucrarea datelor mele personale de către BMW România S.R.L. și drepturile mele pot fi găsite online în politica de confidențialitate BMW menţionată în cele ce urmează:

    Contact Auto Cobălcescu, +40 374 102 410 , office@bmw-autocobalcescu.ro, Politica de confidenţialitate online.
    Contact serviciu de clienţi BMW, +40 312 269 269, infobmw@bmw.ro, Politica de confidenţialitate online.